AB |
ALMEGA Aktiebolag |
Styrelseledamot |
Aktiv |
2022 |
248 336 |
8 208 |
ALMEGA Aktiebolag
|
Position |
Styrelseledamot |
Status |
Aktiv |
Bokslut |
2022 |
Omsättning |
248 336 |
Vinst |
8 208 |
|
AB |
Flacotte AB |
Styrelseledamot |
Aktiv |
2023 |
2 |
−15 |
Flacotte AB
|
Position |
Styrelseledamot |
Status |
Aktiv |
Bokslut |
2023 |
Omsättning |
2 |
Vinst |
−15 |
|
AB |
Humana AB |
Styrelseledamot |
Aktiv |
2022 |
0 |
47 000 |
Humana AB
|
Position |
Styrelseledamot |
Status |
Aktiv |
Bokslut |
2022 |
Omsättning |
0 |
Vinst |
47 000 |
|
AB |
Samtrafiken i Sverige Aktiebolag |
Styrelseledamot |
Aktiv |
2023 |
101 618 |
−2 390 |
Samtrafiken i Sverige Aktiebolag
|
Position |
Styrelseledamot |
Status |
Aktiv |
Bokslut |
2023 |
Omsättning |
101 618 |
Vinst |
−2 390 |
|
AB |
SJ AB |
Extern VD |
Aktiv |
2022 |
7 060 000 |
91 000 |
SJ AB
|
Position |
Extern VD |
Status |
Aktiv |
Bokslut |
2022 |
Omsättning |
7 060 000 |
Vinst |
91 000 |
|
AB |
SJ Götalandståg AB |
Styrelseledamot |
Aktiv |
2022 |
1 230 412 |
−1 061 |
SJ Götalandståg AB
|
Position |
Styrelseledamot |
Status |
Aktiv |
Bokslut |
2022 |
Omsättning |
1 230 412 |
Vinst |
−1 061 |
|
AB |
SJ Mälardalen AB |
Styrelseledamot |
Aktiv |
2023 |
0 |
0 |
SJ Mälardalen AB
|
Position |
Styrelseledamot |
Status |
Aktiv |
Bokslut |
2023 |
Omsättning |
0 |
Vinst |
0 |
|
AB |
SJ Norrlandståg AB |
Styrelseledamot |
Aktiv |
2023 |
83 964 |
−39 |
SJ Norrlandståg AB
|
Position |
Styrelseledamot |
Status |
Aktiv |
Bokslut |
2023 |
Omsättning |
83 964 |
Vinst |
−39 |
|
AB |
SJ Stockholmståg AB |
Styrelseledamot |
Aktiv |
|
|
|
SJ Stockholmståg AB
|
Position |
Styrelseledamot |
Status |
Aktiv |
Bokslut |
|
Omsättning |
|
Vinst |
|
|
AB |
SJ Öresund AB |
Styrelseledamot |
Aktiv |
2023 |
5 586 |
−322 |
SJ Öresund AB
|
Position |
Styrelseledamot |
Status |
Aktiv |
Bokslut |
2023 |
Omsättning |
5 586 |
Vinst |
−322 |
|
ÖV |
Svenskt Näringsliv |
Styrelsesuppleant |
Aktiv |
|
- |
- |
Svenskt Näringsliv
|
Position |
Styrelsesuppleant |
Status |
Aktiv |
Bokslut |
|
Omsättning |
- |
Vinst |
- |
|